12 augustus 2012

Zomerskaartje

Ha,
Daar was ik weer met met een zomers kaartje. Het kan best met deze zomer. Het idee komt uit Cards & More. Hij is bijna gelijk maar wel met een kleine inbreng van mijn kant. Ik had het papier en waarom zou ik het niet gebruiken. Het is een leuke kaart met diepte erin. De uitleg in Cards & More vind ik niet duidelijk, maar met wat inbreng van anderen kom je er wel uit. Het kost soms wat extra papier (haha). Ga er zeker nog een maken op een andere manier. De stempel van het meisje heb ik afgedrukt en is van Renata. Fijne tijd en tot gauw weer met nieuwe creaties.

Lieve groeten, Regina



Wat heb ik gebruikt:
- Papier van Marianne Design
- Creatables van Marianne Design
- Stempel van het meisje ?
- Tekst stempel van Marianne Design
- Voorbeeld uit Cards & More juli/augustus
- Wit en Groen Cardstock
- Plak parels uit eigen voorraad


4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje zeg, en een schattig afdrukje!!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje met een echte zomerse stempel.Ik zou het geduld niet hebben voor zo'n ingewikkelde kaart ;) complimenten hoe je het gemaakt hebt en de bloemetjes zijn een prachtig detail!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...