1 november 2012

Notitieblokje


Zo wat ben ik benieuwd wat jullie van dit versierde notitieblokje vinden. Ik heb deze van de week aan iemand cadeau gegeven. Papier komt van een Pixie Glen Collection blok. Prachtig papier zit er op, maar nog weinig gebruikt. Daarover heen gesponst met de wafeltjes Crafers template. Om alles netjes te sluiten heb ik gebruik gemaakt van klittenband. De roosjes heb ik gemaakt met de Marianne Design Creatables en het takje komt ook van creatable van Marianne.De vlinder komt van een sheet die ik een gekocht had bij het Kruidvat. Tot gauw weer met een nieuwe creatie. Fijne week verder.

Groetjes, Regina




Papier lijkt zwart, maar is donker bruin


2 opmerkingen:

  1. Ziet er héél leuk uit! Leuk om cadeau te geven, en om te krijgen.
    Mooie vlinder, mooie bloemetjes.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit is gaaf!! Wat ontzettend mooi en wat een leuk idee om op deze manier een notitieblokje te maken. Misschien wel een ideetje om er tig te maken voor de beurs volgend jaar waar je altijd staat?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...