12 september 2011

CFY# 24 40 jaar getrouwd

Ha trouwe bloglezers,

Eindelijk is het er van gekomen om een kaart te maken voor mijn liefhebbende ouders. Zij waren in zomer 40 jaar getrouwd. We hebben dit al uitgebreid gevierd in de mei vakantie. Op de dag zelf hebben we dit ook nog gevierd. Ik had alleen nog steeds geen kaart gemaakt, ohh,ohh, dat is natuurlijk helemaal niet  netjes. Dus nu als nog een kaart voor hen. Zo blijven zij dit het hele jaar natuurlijk horen en voelen dat dit hun jaar is en misschien is dat nog wel belangrijker. Pa en ma ik hou van jullie en deze kaart is voor jullie. Hij komt er aan!! Geniet binnenkort van jullie wel verdiende vakantie naar Indonesië. Heel veel geluk, liefde en wijsheid en zegen voor jullie samen. Hartelijk dank dat ik jullie dochter mag zijn en mag genieten van de mooie dingen in het leven. 

Lieve hartelijke groeten voor iedereen en een fijne week!!
Regina



Deze kaart laat ik mee doen bij de challenge for you # 24.

Wat heb ik gebruikt:
- Papier van Curio rose water (dubbelzijdig) gekocht bij Creaftiefhandje te IJsselstein
- Kaart karton cremé kleurig met glitter er in
- Stempel Flower Scroll Clear Mini stamps
- Stempel Clear Expressions (hartjes)
- Adirondack Expresso Randen mee bewerkt
- Stazon Timber Brown mee gestempeld.
- Tim Holtz Tag & Bookplates.
- Spellbinders Rose Creation
- Lint uit mijn voorraad
- Splitpen grote van Xenos, splitpen uit mijn voorraad






9 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart voor je ouders, eigenlijk ook een mini layout! Ze zullen hier erg blij meer zijn! Mooi zoals je het papier hebt gebruikt! Fijn dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige layout !!! Nog gefeliciteerd met je ouders ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Alsnog gefeliciteerd met het jubileum van je ouders! Leuk dat je meedoet met CFY! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit lijkt inderdaad niet op een kaart, maar is gewoon een mooie mini-LO! Erg mooi en leuk om te geven aan je ouders. Bedankt voor het meedoen bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooi kaartje!

    erg leuk met die foto en beter laat dan nooit!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je ouders en een prachtkaart heb je gemaakt een heel erg mooi aandenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief,
    Dank je voor het meedoen,

    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super mooi!! Eigenlijk ook wel zo leuk om ze er elke keer aan te herinneren. En natuurlijk nog gefeliciteerd!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...