21 december 2012

Prettige Feestdagen

Hoi trouwe bloglezers,

Vandaag een creatie voor de kerst. Ik wilde eerst geen kerstkaarten maken of eigenlijk het kwam er niet zo van. Maar toch nog twee verschillende kaartjes gemaakt. Vandaag eentje en van de week zie je er nog een op mijn blog. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Is het geen schattig uiltje?

Groetjes, Regina




Wat heb ik gebruikt:
- Papier blok Action
- Cardstock bruin en wit
- Lint uit mijn voorraad
- Stempels van Hero Arts, Marianne Design (Eline's Owl) en Sirius Hobby. 
- Uiltje ingekleurd met Derwent en geurloze terpentine.
- Stanzen van diversen merken oa. Joy het sterretje.


2 opmerkingen:

  1. Jazeker is het een schattig uiltje!! Die kwam vandaag door mijn brievenbus fladderen :) :) dank je wel Regina, super leuk omdat ik inderdaad eerder dacht dat je niet aan kerstkaartjes toe zou komen, des te leuker is dan de verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje! En wat nog leuker is: hij hangt hier in de boom! Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...