12 juni 2013

Roos Joy Floral Flourishes

Hoi bloglezers,

Af en toe neem ik nog wel de tijd om jullie blogs te bezoeken. Helaas weinig berichten om op mijn eigen blog iets te zetten. Maar daar komt nu weer even verandering in. Ik ben de afgelopen tijd druk aan de freubel geweest. Helaas kan ik nog niet alles laten zien. Onderstaande kaart heb ik net bezorgd dus mag hij officieel op mijn blog. Ik had de kaart ook al op facebook laten zien, maar voor degene die alleen mij hier volgen. Staat hij nu op mijn blog. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik heb de achtergrond gemaakt met de accryl blok en distress inkt en water. (Ik weet alleen niet meer welke kleuren distress inkt, want die had ik van mijn moeder geleend en niet opgeschreven.)Een afdruk met de accryl blok op glans papier gezet. Krijg je mooi resultaat en voor vele doeleinden beschikbaar. Gezellig dat jullie weer kwamen kijken. Houd mijn blog in de gaten, want er komt binnenkort meer.



Wat heb ik gebruikt:

- water

- accryl blok
- distress inkt
- stempel van Joy Florarl Flourishes
- tekst stempel Joy
- cijfers gestanst van Tim Holtz
- bloem ingekleurd met distress inkt


1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...