28 november 2013

Artjourney challenge november template

Ha bloglezers,
 
Vele zitten nu in de gedichten of druk bezig met knutsel activiteiten voor de kerst. Zo ik ook. Maar tussen door toch nog een twee kaarten gemaakt voor de Artjourney challenge. Het zat al een paar weekjes in mijn hoofd hoe ik wilde gaan doen. Het pakt soms toch weer iets anders uit. Maar het resultaat is leuk en lekker vrolijk. Ook is het weer een beetje last minute. Vanavond sluit de challenge. Vooruit!! ;) Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tot gauw met kerst kaarten?
 
Wil je alvast een klein voor proefje voor leuke kerstkaarten kijken dan op de blog van Anneke.  Ook heb daar mijn ideetjes vandaan gehaald. Zij maakt zulke leuke kaarten. Natuurlijk zijn er nog meer blogs heel leuk dus niet getreurd. Kijk dan even op mijn site balk.
 
Lieve groetjes, Regina
 
 
 

 
Wat heb ik gebruikt:
- Adirondack kleuren Mountain Rose, Salmon, Sunset Orange, Red Pepper 1e kaart. Voor de 2e kaart Citrus, Aqua, Stream en Pool.
- Artjourney stempels Butterflies, Nature flowers en Tree
- Teykol
- Witte watervaste pen (Edding).
- Templates rondjes en gaas
 
 

 
 


3 opmerkingen:

  1. Twee heel mooie kaarten! Alhoewel je dezelfde stempels gebruikte stralen ze door hun verschillende kleuren een heel andere sfeer uit.
    Dank je wel om deel te nemen aan de uitdaging van Art Journey.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi, beide uitvoeringen! Die witte accentjes doen maken het af. Ik ben fan van de bolletjes op de achtergrond :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...