22 januari 2014

Chocolate Baroque en Texture frame en Sunny Flower

Vandaag wil ik jullie mijn kaarten laten zien die ik gemaakt op een avondje, maar daar ging natuurlijk wel iets aan vooraf. Ik heb eerst een kaart gemaakt op een workshop bij Corine van Kuilenburg. Neem even een kijkje op haar blog en zoek daarna de verschillen. ;). Ik had zelf ook de template maar een iets andere combinatie aan stempels ook van Chocolate Baroque. Ik wilde graag een paar snelle kaartjes. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik wens jullie weer een fijne dag. Ik ben de laatste tijd lekker bezig alleen of met vriendinnen maar dat zullen jullie wel weer zien bij het volgende bericht.
 
Groetjes, Regina 
 
 

 
 
Wat heb ik gebruikt:
- template
- Adirondack inkten diverse kleuren
-Chocolate Baroque stempels van de sheet Texture Fragments en Sunny Sunflowers
- Diversen kleuren papier
 
 

3 opmerkingen:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...