19 maart 2014

2 flower labels

Al een poosje geleden heb ik deze labels gemaakt. Samen met Marian en Renée op een avond bloemen zitten maken en deze bloemen heb ik weer gebruikt op onderstaande labels. De achtergronden van de labels gemaakt met swirls en clear embossingpoeder. Daarna de met Adriondack de label, die wit was gesponst. Daarna de Franse tekst van Darkroomdoor eroverheen. Dit bij elkaar gaf al een heel mooi resultaat. Daarna de kaart met bloemen en ander decoratiemateriaal afgewerkt. De labels kunnen voor zowel mannen als voor vrouwen. Ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik wens jullie een fijne dag en mooie week verder.
 
Groetjes, Regina
 

3 opmerkingen:

  1. Mooie effecten en prachtige kleurencombi's op deze tags Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tags geworden. Met witte was werken heb ik nog nooit gedaan.
    Misschien toch aanschaffen in Nijkerk. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik reageer even op een oudere post; ben even aan het "rondsnuffelen"... Wat maak je mooie dingen! Deze bloemen vind ik ook zo mooi! Ben, nu blogger niet meer tegensputtert, gelijk maar volger geworden. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...