11 april 2014

Mannenkaart 2

Ha bloglezers,
 
Onderstaande kaart gemaakt voor mijn liefhebbende echtgenoot, hij is vandaag jarig. De stempels vorige week gekocht op de Artspecailly beurs deze zijn van Paperartsy de Hot Picks. Ik was er meteen weg van. Bij Mariette op haar blog zie je ook leuke voorbeelden met deze sheet. Door haar was ik ook geïnspireerd.  In het echt zijn de kleuren wat feller.
Tot gauw weer met nieuwe creaties.
 
Groetjes, Regina
 
 
 
Wat heb ik gebruikt:
- Stempel Sheet Paper Artsy Hot Picks 1206
- Tekst Happy Birthday is van Jofy sheet (Paperartsy)
- Post stempel is van Eline's Huis
- Template ruitjes
- Template steentjes
-  Adriondack Pool en Citrus
- Distress Inkt Vintage Photo
- Versafine Onyx Black
 


5 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige kaart en wat een mooi kleur gebruik!
    Het is inderdaad een hele mooie sheet van PaperArtsy, hier kunnen we mooie mannenkaarten mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enorm leuk samengesteld in prachtige kleuren, dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ten eerste alsnog gefeliciteerd met je hubbie. Je kaart is vast goed aangekomen.
    Hij is prachtig. Een echte mannenkaart, zowel de kleuren doen het goed, alsook de combinatie van stempels en stencils.
    Zal zo ook nog even kijken bij Märiette.
    Groetjes en een fijn weekend.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf om dat stencil met deze stempels te combineren! Prachtige kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...