10 mei 2014

40 Clean en Simple

Hoi bloglezers,
 
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten op mijn blog. Gezellig dat jullie regelmatig even komen kijken. Helaas spreek niet zo goed Engels, maar deze pagina is goed te vertalen denk ik zo... ;).
Ook wil iedereen bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige blog post. Daar word ik altijd zo blij van.
 
Vandaag weer wat nieuws. Het een simpele kaart. Clean kan ik niet helemaal zeggen. Maar toch hij is een stuk witter dan ik normaal doe. Ik zag zo'n kaart gemaakt door Anneke op somefiddlingonthekitchentable blog. Anneke had het gemaakt met Distress Paint in 3 kleuren. Ik heb het gemaakt met Ditress inkt. Ook 3 kleuren. Ik wilde graag voor iemand een persoonlijk kaartje maar toch ook simpel (helaas wegens tijd gebrek). Oké dit is het dan geworden.
Tot gauw weer met iets nieuws.
 
Fijn weekend.
 
Hartelijke groeten, Regina

 
 
Wat heb ik gebruikt:
 
- Die-namics High rise numbers
- post it papier waar ik nummers heb uitgestanst
- Gesponst met Distress Ink, broken china, scattered straw en worn lipstick.
- Tekst Happy Birthday is van Darkroomdoor
- rood cardstock


2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Ja, als je het idee hebt, is zo'n CaS-kaart zo gedaan... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook met Distress inkt heel mooi! Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...