6 juni 2014

#CZC 6 verpakkingen

Vandaag nummer 6 alweer. Het was een leuke week zo om mee bezig te zijn. Hoe is deze kaart ontstaan.
Achtergrond gemaakt met laagje gesso en daarover heen acrylverf groen, blauw en wit. Witte stippen gemaakt met bubbeltjes plastic en witte accrylverf. Wit strookje van koekjes verpakking er opgeplakt nadat ik deze gescheurd had. Daarop een bloem gemaakt van folie wat bij de schoenen zit. Bloemen zijn van Tim Holtz stans en gekleurd met Adriondack Denim en Pool. Groen knoopje en touwtje voor de afwerking. De steel gestempelt met Stazon Forest Green blad van de bloem gemaakt restje groen en als laatste op de koekjes strook nog stempel van Artjourney van de sheet tree.
Blauwe lijn getrokken met fineliner en liniaal.


 
Wat heb ik gebruikt:
- Acrylverf groen, blauw en wit
- Stazon Forest Green
- Adriondack Pool en Denim
- knoopje
- touwtje
- Fineliner
- Artjourney sheet tree
- bloem is van Tim Holtz



2 opmerkingen:

  1. Veel beter te bekijken hier (met groter zetten); dat blijft het voordeel van een blog...
    En zo mooi deze bloem! Bij mij ligt deze nog klaar om af te werken, met ook een stuk van de koekjesverpakking...
    Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Koop complete set minecraft t-shirt bart smit in een gereduceerde prijs en je kunt ook andere producten in een mindere hoeveelheid hebben prijs dan de marktwaarde. Dus het is geweldig voor de mensen. Hoewel ik alleen een printer nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...