27 juli 2014

Artjourney challenge #47 Kraft

Echt nog even op de valreep de challenge van Artjourney.
Wat heb ik allemaal gebruikt. Alleen maar stempels natuurlijk van Artjourney. Ik heb nog twee dingen kunnen maken. Een kaart en een label. Over allebei redelijk tevreden. Tja eerder beginnen. Diverse kleuren inkt gebruikt. Vandaag geen wat heb ik allemaal gebruikt. Hoop dat jullie ze toch leuk vinden. Ik wens jullie fijne tijd toe verder en ben ik natuurlijk benieuwd naar de nieuwe challenge.

Groetjes, Regina




 
 
.
 



 

3 opmerkingen:

  1. Allebei erg mooi! Jij ook succes met de challenge! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bijdrage Regina, bedankt voor je deelname!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn zeker leuk ik was dus net te laat met mijn inzending

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...