4 juli 2014

#CZC34.Gebruik een enveloppe uit de post

Vandaag een kaartje met een gebruikte enveloppe. Ik heb op dit kaartje gebruik gemaakt van de binnenkant van een enveloppe van de ING.Lekker handig hé in deze tijd oranje. ;) Heeft altijd zo'n vrolijke binnenkant. Deze gesneden op maat van het kaartje. Eerst op het kaartje de tekst gestempeld "voor jou". Daarna het benodigde van enveloppe opgeplakt en ingesmeerd met Gesso hier en daar. Gedroogd met heattool,. De zij rand en onderrand is een stuk washi tape uit mijn voorraad. Ook een stukje schuin gedaan. Daarna de stempel gezet van Eline's huis Verzend per luchtpost en datum stempel. Ook de vliegende vogel en enveloppe is van een sheet van Eline's huis.  Tekst You've got mail heb ik zelf er bij geschreven met fineliner.
Als laatste nog wat sunset orange gesponst hier en daar.

 

 Wat heb ik gebruikt:
- kaartje
- washi tape
- ING bank enveloppe
- Eline's Huis sheet
- Marianne Design tekst voor jou
- Gesso
- Adriondack sunset orange



1 opmerking:

  1. Leuk tape en mooie stempels voor deze uitdaging! Gaaf resultaat! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...