8 juli 2014

#CZC38 Je eigen naam

Wat een leuke opdracht. Ik wist meteen hoe ik zou gaan doen. Maar voordat ik dat ga vertellen. Eerst even kort dan mijn naam Regina betekent Koningin. Ik ben getrouwd met een hele lieve man die van zijn achternaam de Koning heet hoe grappig kan dit zijn. Daarom natuurlijk kroontjes in mijn werk. Achtergrond kleuren gegeven die ik zelf natuurlijk bij mij vindt passen.

Hoe is het verder ontstaan. Eerst mijn naam met gesneden met creatables van Die-namics en big shot. De letters op mijn kaartje geplakt. Daarna de kleuren gesponst. Pool, Sunshine Yellow en Lettuce. Daarna de achtergrond gestempeld met een grote stempel waar de kroontjes en schilden op stonden. (Al heel oud de stempel). De letters eraf gehaald en de letters omlijnd met fineliner. Daarna alles ingekleurd kroontjes met een goud en zilverpen en grijze fineliner. De andere kroontjes zijn van Hero Arts. Deze er als laatste tussen gezet. Gestempeld met Archival cobalt en ook de achtergrond stempel daarmee. Als aller laatste rondjes gestempeld met dopje. Diverse kleuren en Gesso.


 
Wat heb ik gebruikt:
- Archival Cobalt
- Adriondack inkt Sunshine Yellow, Pool en Lettuce
- dopje
- Gesso
- Achtergrond stempel (Daniella)
- Big Shot
- Die-namics letters
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...