22 maart 2015

Birthday Wishes Brusho

Hoi Hoi,

Eindelijk weer eens wat nieuws op mijn blog. Willy Duit was mijn inspiratie bron deze keer.

De dochter van een vriendin is jarig en tja verzin voor de leeftijd van 17 jaar maar weer eens wat in de smaak zal vallen. Bloemen zijn prachtig maar soms denken ze meteen dat ze te oud worden. ;). 
Nu is Willy haar kaart zo leuk, haar kaart vind je hier.
Ik heb met Brusho gewerkt en op dezelfde manier het hoedje gebruikt als zij. Hoedje is overigens van Artjourney.
 Bloemetje klein restje van afval snijwerk. 
De kleuren van Brusho zul je overigens de komende tijd vaker tegen komen op mijn blog. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Hele fijne dag en tot gauw met weer wat nieuws. 

Groetjes, fijne week. Regina



Wat heb ik gebruikt:
- Brusho blauw, groen
- Artjourney sheet Modern 2
- tekst stempel is van Joy
- Craft papier groen, blauw.
- Stempelinkt Archival Cobalt Blue

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Regina, mooie kleurtjes heb je gebruikt en wat fijn dat ik je heb kunnen inspireren! Bedankt voor het linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, heel mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal gaaf vind ik 'm; de kleuren en het ontwerp! Gaaf om te spelen met Brusho, toch? Ben benieuwd naar meer... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful combination, the colors are great!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...