25 maart 2015

Artjourney challenge #55 alles behalve zwart

Hierbij mijn bijdrage voor de Artjourney challenge alles behalve zwart. Twee totaal verschillende kaarten. Van de groene en gele werd ik helemaal blij ja,  we dansen door de lente en van de bruin roze echt weer iets voor een man. Heerlijk weer zo even aan de freubeltafel en wat een bende op de tafel. Nadat ik deze kaarten heb geplaatst eerst maar weer eens opruimen en wat dingen afmaken. 
Tot gauw met nieuwe creaties.

Groetjes, Regina


Op de ster komt nog een keertje tekst of cijfers. Dat hangt er vanaf waar die naar toe gaat. ;)



Wat heb ik gebruikt:
- Adriondack inkten Sunshine Yellow, Butterscotch, Bottle, Sunset orange, Clover, Raspberry, Mushroom, 
- Archival coffee
- Stempels Artjourney sheets: Music, vintage cars, Ripple small,Inchies, Silhoutte,Stars, Scratches & Diamonds.
- kleine bloemtjes pons
- plak parreltjes
- embossingpoeder papermania


5 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei erg mooi Regina! Fijn dat je weer meedoet met onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei mooi geworden! De 1e, die combi roze en bruin vind ik heel apart en heel goed werken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beide zijn prachtig! dank voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten Regina, bedankt voor je bijdrage!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...