2 april 2015

Italië 2014 Brusho

Hoi hoi,

Vandaag een scrap lay out ieder jaar maak ik van de vakantie, van de afgelopen zomer (als we weggaan ;)) Deze keer zijn we in Italië en een dagje Venetië op vakantie geweest. Op de lay out heb ik gewerkt met Brusho en stempels van Jofy in de kleuren/blauw groen, maar dat zien jullie waarschijnlijk ook wel. 
Wel voor nu even de laatste keer blauw/groen. Volgende keer weer eens wat anders. 
De foto gemaakt terwijl ze al in de lijst zaten dus kwaliteit is misschien iets minder. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. 

Maak er een hele mooie fijne dag en mocht ik voor de Pasen niets meer plaatsen. Hele fijn paas dagen met veel eieren.

Hartelijke groeten,
Regina





Wat heb ik gebruikt is:
- Brusho groen/blauw 
- Gesso
- template stenen
- Adirondack lemon
- washi tape
- Jofy stempels
- Archival
- letters gebruikt van (voor nu weet ik het even niet)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...