30 september 2015

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning

Vandaag eigenlijk geen tijd, maar ooo echt tijd gemaakt ;) Echt heel vervelend. 

 Een verhuiskaart moest er nog komen. Deze is het geworden met een geleende stempel van Marian (dank je wel Marian). 
De achtergrond gemaakt met watercolor techniek en een template. Daarover heen gestempeld met een stempel van Chocolate Baroque. Voor mij nieuwe sheet Seasonal Fragments. (Zo blij mee).
De huizen stempel weet ik niet van welk merk. De huizen overigens gestempeld met Memento Luxe Sweet Plum.
Voor de rest alleen distress inkt gebruikt. Oké tekst gestempeld met Archival black. Tekst is van Joy. 
Leuk dat je weer kwam kijken. Hou mijn blog en Facebook in de gaten, want binnenkort zeker meer. 

Groetjes, Regina 



Wat heb ik gebruikt:

- Inkt Archival black
- Inkt diverse kleuren distress
- Inkt. memento Luxe Sweet Plum
- Template
- Huizen stempel sheet? 
- Chocolate Baroque sheet Seasonal Fragments

2 opmerkingen:

  1. Mooi is je kaart geworden! Fijn dat je toch even de tijd nam! Is toch wel heel lekker om af en toe de tijd te nemen en je creativiteit te laten "vloeien"... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk een vervolg op de huisjes :) prachtige kaart Regina!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...