30 december 2015

ABBA "Thank You For The Music"

Goedemorgen, 

Hier nog een bijdrage voor de Top2000. Het is meteen duidelijk welk liedje dit uitbeeld. Een liedje waar je vrolijk van wordt en bij mij vooral op riep om lekker te kliederen met Brusho. Op de achtergrond music papier geplakt. Tekst gemaakt op de computer. Muzieksleutel gestempeld met zwart Archival. De muzieksleutel is van Artjourney. De slinger is van Hero Arts deze ook met Archival black gestempeld. 
De grote muzieksleutel geprint en uitgeknipt. De roos is van Katzelkraft. Deze ook gestempeld met Archival en ingeschilded met Cranberry en Red Pepper Adirondack inkt. 
Het stukje muziekblad is ook een stempel van Artjourney. Dit geheel gestempeld op een stukje Scrapboekpapier. 
Al met al weer een fraai geheel. Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Ve rgeet niet te luisteren naar de top2000. Het duurt nog maar twee dagen. (pfff veel te kort). 

Groetjes en een fijne dag. 
Regina. 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige uitwerking Regina, erg mooi van kleur! Helaas heb ik zelf geen tijd meer omdat ik deze dagen veel moet werken :( maar ik geniet op deze manier toch nog een beetje mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...