29 december 2015

Chris de Burgh "The lady in Red"

Vandaag weer een nieuwe Art journal voor de Top2000. Dit keer het lied van Chris de Burgh. "The Lady in Red". In het echt vind ik de pagina's veel mooier overkomen, maar een betere foto kon er niet meer worden gemaakt op dit moment. De girl is zelf getekend en ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden. 
De rozen zijn van Artjourney sheet Roses en gestempeld met Cranberry Adirondack inkt. Daarna weer ingekleurd met de Derwent colorsoft kleurpotloden en niet te vergeten met geurloze terpentine er overheen. Het dansende echtpaar is ook een stempel van Artjourney komt van de sheet Dance. Het echtpaar uitgeknipt en tussen de rozen geplakt. Zowel over de rozen als over de jurk nog Stickles gedaan voor wat meer effect. Achteraf denk ik had ik het maar niet gedaan. ;) Tja soms zit het mee en soms... 
De gehele achtergrond gesponst (voorzichtig) met Distress inkt. Shabby Shutters. Dit was het voor nu. Ik ga wel kijken of nog meer top2000 Art journals kan maken, maar ik beloof niets. Tussen het werken, aandacht kinderen en huishouden is het soms wat krap, maar radio luisteren dat zeker weten. 

Jullie ook veel luister plezier, tenminste als je naar de top2000 luistert en anders op een andere manier veel plezier. 
Tot gauw weer.
Hartelijke groeten,
Regina 






1 opmerking:

  1. Super mooie spread Regina, kan me voorstellen dat ie in het echt nog mooier is. Lastig om een foto bij kunstlicht te maken hé?!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...