4 december 2015

Kerst kaart Roodborstje

Helemaal blij met de Artjourney sheet "Christmas birds" Op deze kaarten het roodborstje gebruikt. Als achtergrond de stempel van Impression Obsession met WOW embossing poeder hologram Sparkle. Het geeft een leuk resultaat en ik ben er blij mee. Ik heb er van allebei een aantal gemaakt in twee kleuren. 

Gezellig dat je weer kwam kijken op mijn blog.

Fijn weekend.
Regina 







Wat heb ik gebruikt:


- WOW embossingpoeder Hologram Sparkle
- heattool
- Impression Obsession 
- Artjourney "Christmas Birds"
- lintje
- Distress inkt diverse kleuren oa. Tumbled glass, Peeled Paint
- Adirondack inkt: oa. Cranberry, Sunset Orange
- waterpenseel


2 opmerkingen:

  1. Ja ze zijn mooi hé?! Gave kaarten heb je ermee gemaakt Regina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een gelukkige die zo ééntje mocht ontvangen, hartelijk bedankt Regina! Je kaartje staat hier op de schouw, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...