11 februari 2016

mannenkaart

Vandaag weer gewaagd aan niet een maar twee mannenkaarten. Weinig variatie in mijn stempels voor mannen en ik heb zoveel stempels toch? Ik vind het zo lastig.  Ik laat er nu een zien en morgen de volgende. Wel leuk dat je met dezelfde stempels toch veel variatie kan maken. Ik heb bij deze kaart gewerkt op een stuk gekleurd cardstock en heb daarbij alleen bruin en zwarte inkt gebruikt. De bloem nog niet eerder gebruikt. Ik ben er zelf blij mee. Leuk dat jullie weer kwamen kijken op mijn blog en als je nieuwsgierig bent naar de ander kom dan morgen nog een keertje langs. 


Wat heb ik gebruikt:
- Artjourney Newspaper en cirkel
- Hot Picks Paper Artsy HP 1206
- Tekst Jofy
- Archival Black en Coffee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...