4 maart 2016

Wir War Happy Birthday


Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien. Een wir war van lijnen (misschien wel een bolletje wol wat uit elkaar getrokken is door deze twee ondeugende diertjes, ik weet van niks... ;)

De achtergrond is gemaakt met een template met distress inkt.
De poes en de muis zijn van Katzelkraft en beide ingekleurd met diverse kleuren Adirondack inkt. Maar gestempeld met Memento. Langs de poes nog wat extra kleur gegeven met potlood. Daar ben ik niet helemaal content mee, maar ja het weghalen ging verder niet meer lukken. De tekst is van Jofy. 

Met deze kaart wens ik jullie een mooie weekend toe. 

Groetjes, Regina



1 opmerking:

  1. Eine süße Karte.
    Ich liebe diese schrägen Katzen von Katzelkraft :-)
    Sie bringen soviel Spaß und Freude ins Leben.

    herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...