13 juni 2016

Mandala

Vandaag een kaart die ik jullie wil laten zien. Ik ben geinspireerd door Corine van Kuilenburg. Klik op haar naam en je ziet de kaart waar ik het over heb. Zij heeft gewerkt met panpastels en ik met Adriondack inkt en Distress inkt en met een andere mandala. De achtergrond gemaakt met een template. De bladeren zijn van Chocolate Baroque. Alles is gestempeld met Versamark en Wow embossingpoeder kleur Earthone Peper





Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Tot gauw weer met iets nieuws.

Groetjes, Regina 

Wat heb ik gebruikt:
- Adirondack inkten: Cranberry, Watermelon, Shell Pink, |Hazelnut
- Distress inkten: Shabby shutters, Peeled Paint
- Sharpie
- Template
- Wow embossingpoeder Earthone peper
- Versamark



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...