21 februari 2017

Flower

Hoi, daar ben ik weer met natuurlijk een nieuwe creatie. Ik heb deze creatie gemaakt met alleen maar stempels van Chocolate Baroque. Het is een
mix media kaart geworden. Dank zij Corine van Kuilenburg, van haar geleerd op een workshop. Neem gerust eens een kijkje op haar blog, zij maakt werkelijk prachtige creaties.

Ik heb eerst 3 kleuren inkt aangebracht op mijn craftsheet. De inkt nat gespoten en mijn papier ook. Daar heb ik het papier in gelegd, omgedraaid en er mee gespeeld. Zoveel mogelijk laten drogen aan de lucht, daarna nog even met de heattool er overheen. Daarna het papiertje er nogmaals ingelegd, voorzichtig, om het druppel effect te creëren. 
Daarna heb ik de achtergrond stempel met Archival black gestempeld, en de blaadjes met Memento luxe. Even met de heattool er overheen. Daarna heb ik met een template en gloss super heavy gel en met een spatel de gel aangebracht. Over de natte pasta embossingpoeder Sternenstaub Koper gestrooid. Dit heb ik aan de lucht zo'n 10 minuten laten drogen. Daarna met heattool nog even gedroogd. Niet te lang en te dichtbij anders krijg bubbeltjes. Je achtergrond is nu klaar.

De bloemen met versamark en Sternentaub embossingpoeder koper geembosd op een apart vel papier. Deze ingeschilderd met Adriondack Stream, Distress inkt Peeled Paint, Mementoluxe Pistachio. Door de kleuren op craftsheet aan te brengen en met waterpenseel in te kleuren. De bloemen met dik dubbelzijdig tape op de kaart geplakt. 

Om het geheel netjes af te werken heb ik mijn creatie op een groen kaart karton gemat en deze weer op een witte kaart gemat. Het is een verrassend effect geworden. Ik zou op deze wijze  nooit zelf deze kleuren hebben uitgezocht. Ik ben er blij mee.

 Deze kaart doet met mee de kleuren challenge van Chocolate Baroque. 


Tot de volgende keer. 

Groetjes, Regina 





4 opmerkingen:

  1. Hi Regina, a fabulous card design, and I am glad that you enjoyed the colours, even if they were not what you might have chosen. Thanks for your entry into the Chocolate Baroque Challenge, Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Regina, beautiful project. I love that background, it sets the flowers of so well! Thanks so much for joining us at Chocolate Baroque Challenge this time
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning card and love all the textures and layering with stamps. Good luck with the Chocolate Baroque Challenge x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...