27 februari 2017

kaart voor mijn zus




Deze keer te laat voor de challenge van Artjourney, maar dat vind ik ook niet zo erg. Het is wel heel mooi om te zien dat twee ongeveer gelijkwaardige kaarten er één met kleur en één kleur (rood, zwart, wit) er geheel anders uit kunnen zien. De bovenstaande kaart heb ik naar mijn zus verstuurd die gisteren haar verjaardag mocht vieren. 

Ik heb hiervoor alleen maar stempels gebruikt van Artjourney. 
Het koolmeesje is inmiddels een van mijn favoriete. 
Alles is stempelt met Archival. De bovenste ingekleurd met colorsoft kleurpotloden en de onderste aangevuld met Adirondack Red Pepper. 

Tot de volgende keer met een nieuwe creatie.

Liefs Regina 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...