26 september 2017

Herfstkaart 2

Ja, echt herfst met in de ochtend mooie mist en 's middags heerlijk de zon. De bladeren van de bomen en de paddenstoelen/zwammen staan zelfs in de tuin. Ik kan hier zo van genieten. De kleuren pracht in de natuur. Zo ook deze kaart. De spinnenweb mocht niet ontbreken ook die vind je in dit jaargetijden. 

Alles is gemaakt met Chocolate Baroque stempels en Distress Oxide. De spinnenweb heb ik gesponst op een stuk vellum en hierop de takjes gestempeld ook met de Distress Oxide. Wow wat geeft dit toch een mooie afdruk. Het beetje wazige van de spinnenweb staat mij wel aan. 
Het inschilderen van de paddenstoelen is ook gedaan met Distress Oxide. Geweldig wat kan dit mooi mengen. Al met al ik ben tevreden. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. 
Leuk als je weer een berichtje achterlaat.

Geniet van de herfst.
Groetjes, Regina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...