27 mei 2018

artjourney challenge #AJC90 label of tag

Mijn tweede bijdrage voor de artjourney challenge van de maand mei #AJC90 label of tag
Deze keer de lily gebruikt. Een oud boek gebruikt en deze keer weinig tot niet gewerkt met distress oxide, maar met distress inkt. Om te stempelen op de achtergrond wel gebruik gemaakt van Distress oxide en Memento Luxe.
Zoals ik al zei de lelies gestempeld met archival op een oud boek en geplakt met gell medium matt van Amsterdam. Ook over de lelies nog een keer gedaan om het daarna makkelijker te kunnen bewerken met water en dit geval de molowtow aqua twins. Ook mochten mij derwent colorsofts er niet aan ontbreken. Door het te bewerken wordt het papier minder poreus. De label zelf is stempelpapier en het ging verrassend goed met water en distress inkt. Een template van Studio Light gebruikt voor mooie cirkels. Stempels zijn allemaal van Artjourney. Met memento luxe de bladeren gestempeld. Dit kon natuurlijk niet zonder de handige stempelhulp. Zo ook de tekst. Ik ben happy met het resultaat. Ben benieuwd naar jullie reacties. Liefs van mij.


2 opmerkingen:

  1. This tag is stunning - really beautiful. Love the text and the way you have it only on the flowers. Lovely.

    Cath x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...