20 juni 2018

Artjourney challenge #91 Drieluik

Mijn adirondacks voor deze uitdaging weer eens te voorschijn gehaald. Heerlijk bezig met inschilderen. Vooral de blauwe tinten gebruikt zoals jullie wel kunnen zien. De poes mocht deze keer niet ontbreken op deze drieluik. De achtergrond ingeschilderd met distress oxide antique linnen. Zo geeft het weer een mooi achtergrond tintje. Leuk dat jullie weer komen kijken op mijn blog. 
Ik heb soms het idee er mee te stoppen, weinig reacties dat is wel een beetje jammer. Ik ga het nog een half jaartje aanzien. Ik hoop op veel leuke reacties of ideetjes zijn altijd welkom. 

Fijne week. Groetjes, Regina





Wil je ook meedoen aan deze challenge kijk dan op:

2 opmerkingen:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...