3 oktober 2018

Pop up doosje happy 21

Lange tijd hebben jullie niets van mij gehoord. Ik ben best lekker bezig in tuin, koken en fotograferen. Zoals jullie lezen zit ik dus niet stil. Achter de schermen ben ik ook lekker aan het stempelen en een kaartje maken. De resultaten komen later. 

Maar vandaag wil ik dit doosje met jullie delen. Op internet het patroon gelezen en nagemaakt. Uiteraard mijn eigen draai er aan gegeven. Op het groene kraft, het bruine ribbel karton, wit papier alles gestempeld en met heel veel plezier. De buitenkant van het doosje heb ik samen met mijn dochter bedacht voor uitnodigingskaarten voor haar 21e verjaardag en ook de menukaarten voor haar 21 party zien er met deze bladeren zo uit. Zo kwam het dat ik de buitenkant van het doosje ook daarmee heb gestempeld en gemaakt. Alles zijn stempels van Darkroom door. De kleuren zijn allemaal gestempeld met distress oxides en alles is er ook mee ingeschilderd.  Bruin en zwart zijn van Archival. 
De binnenkant kwam tot stand met dezelfde stempels van darkroom door. Veel gestempeld en geknipt. Zo gaaf ik werd steeds enthousiaster. De cijfers zijn van action en heb ik goud kleurig gemaakt met Inka Gold. Net als de stippeltjes op de zijkant van het doosje zijn gemaakt met inka gold en een template.
De vogeltjes van darkroom door kregen ook plaatsje en fluiten uit volle borst lang zal ze leven voor onze dochter die vandaag 21 jaar is geworden. De muzieknootjes geprint en komen van internet. 
Dit is het wel zo ongeveer. Bewonder de foto's en het is altijd leuk als je een berichtje achter laat. 
Binnenkort meer en wie weet ook weer doosjes. 

Groetjes, Regina 













2 opmerkingen:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...