26 oktober 2018

Vogeltjes fotograferen

Het werd weer eens tijd voor wat nieuws op mijn blog. Ik ben helemaal blij met deze vogeltjes van Darkroom door en die kregen dan ook een prachtig plekje op deze kaart. De achtergrond van deze kaart is een beetje glimmend en heb ik gedaan met de techniek die afgelopen jaar gedaan werd op de Art specailly beurs bij Hermien en Corrie. Mocht je facebook hebben dan heb ik hier de link van het filmpje waar deze techniek wordt uitgelegd. vind je hier. Mocht het niet lukken dan mail je graag voor meer uitleg. 

Echt een leuke techniek en naast deze heb ik al vele kaartjes gemaakt. Die zie je binnenkort. 

Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. 
Tot gauw weer met nieuwe creaties.

Groetjes, Regina



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...