2 december 2018

Muziek in een doosje naar kerst

Vandaag laat ik jullie dit doosje zien. Super bedankt voor alle leuke  en enthousiaste reacties op mijn vorige blog en ook op facebook. Voor dit doosje heb ik stempels gebruikt van Artjourney. De lintjes stempels aan de buitenkant die ik heb gebruikt, helaas ik weet ik het even niet van welk merk deze zijn. Wie het weet mag het zeggen?.
Dit is het derde doosje die ik heb gemaakt. Kijk gerust even bij mijn vorige blogs voor het stadje in de nacht kijk hier. 
Mocht je het patroon van het doosje willen ontvangen. Laat het mij dan gerust weten. 
Fijne week. Wat heel goed bij dit doosje past is stemmen op de top2000. Dat ga ik dan ook zo doen. Een onmogelijk iets, maar toch. Fijne muzikale week.
Lieve groetjes, Regina





1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...