29 november 2018

Stadje in de nacht

Vandaag laat ik jullie foto's zien van het Pop-up doosje "stadje in de nacht". Eerder maakte ik al dit doosje Happy 21. Nu meer op de kerst gebaseerd. Echt zo leuk, genoten met het maken van dit doosje. Voor het eerst gewerkt met Distress Resist. Wat een waanzinnig leuk spul is dat. Ook kwam de embossingmal van de Action van pas. Zo leuk zijn deze. Ze ponsen meteen sterren uit.

Het geliefde meisje van Artjourney kreeg een mooie plaats en het stadje werd gevormd met ook stempels van Artjourney. De verschillende stadjes kwamen zo goed tot zijn recht. Dit zijn een aantal dingen die ik heb gebruikt.

Mocht je ook belangstelling hebben om een doosje te maken. Laat het mij gerust weten. Het doosje is op te vouwen en past in een enveloppe. Ik kan ook een doosje voor je maken mocht je het zelf niet kunnen maken en toch graag zo iets willen ontvangen. Wat de kosten betreft daar komen we wel uit. Ik vind  het leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog en het is altijd leuk als je een berichtje achter laat. Van de week volgt het volgende doosje.




Met een kaarsje er onder. Is het stadje mooi verlicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...