26 december 2018

Top 2000 "ik heb je lief"

Mijn eerste bijdrage voor Marits feestje. Inmiddels een jaarlijkse traditie om mee te doen. Vandaag op radio tussen 3-4 uur wordt dit liedje ten gehore gebracht. " Ik heb je Lief " van Stef Bos. 1747 op de lijst. Dit numme, r De titel gaf mij inspiratie om deze artjournal te maken. Hij is tevens voor mijn lief. Wij waren in augustus 25 jaar getrouwd. Ik hoef denk ik meer niet uit te leggen. 

Foto is van onze uitnodiging. Hartjes uitgeponst en de tekst gestanst. De dame uit zwart papier geknipt. 

1 opmerking:

  1. Heel mooi en passend bij het liedje!
    Ik vond een heel mooi kaartje in mijn bus vandaag, dankjewel Regina X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...