27 december 2018

Top2000 " Een mooi verhaal Une Belle Histoire" Alderliefste & Paul de Leeuw

Naast mijn vorige song die ik vandaag gepost hebt zal ook tussen 13:00 en 14:00 uur het liedje van Alderliefste & Paul de Leeuw te horen zijn op radio 2, top2000. Op de blog van Marit vind je allerlei creaties van mensen die een lied hebben uitgezocht en er een creatie bij gemaakt hebben. Echt een feestje. 
Een mooi verhaal staat ook in mijn lijstje en deze creatie heb ik erbij gemaakt. Stempels gebruikt van Darkroom door. Een leeg boek van internet gehaald en daar de song ingeplakt. Handig met de computer en printer., De roos is van Indigoblu als ik het goed heb. De bloemen die ik direct op mijn achtergrond had gestempeld heb ik nog bewerkt met chloor en alles weer ingekleurd met colorsoft kleurpotloden. Rondjes gemaakt met blendingtool en met achterkant potlood gum. De cirkel er tussen in met een zelfgemaakte template. 

Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog., Hele fijne dag en geniet van de top2000. 

Groetjes, Regina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...