7 februari 2019

Artful Evidence 6x6 "Distress" donkere achtergrond

Vandaag wil ik jullie weer iets nieuws laten zien. Dit was zo gaaf en zo'n leuke ontdekking. Op donker papier/kaart papier een achtergrond gemaakt met Distress Oxide. Wat een super mooi en leuk effect geeft dit. Gewerkt met 2 kleuren distress oxides "mustard seed en peacock featers"op donker grijs kaart papier.De stempels van Paperartsy "Jofy" kwamen heel leuk tot zijn recht. Eerst met zwarte Stazon de bloemen gestempeld. Daarna ook nog gestempeld op watercolor papier en in geschilderd met distress oxides. De witte stippen zijn met Hero Arts wit gestempeld net als de kruisjes (pigment inkt). Voor de rest alleen distress oxides gebruikt en een witte sharpie. Ik ben verrassend blij met resultaat Het geeft een beetje een droomwereld aan. Nog geen tekst opgedaan, dit omdat ik nog niet weet waarvoor ik deze wil gaan gebruiken. 


Hiervoor maakte ik ook nog een kaart op ligt grijs kaart papier. Deze is ook verrassend leuk en totaal voor mij weer eens wat anders met een Katzelkraft vogel. Verder hetzelfde gewerkt als hierboven staat. Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog.


1 opmerking:

  1. These are so creative and gorgeous! Thanks for sharing this technique. Can’t wait to give it a try.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...