18 maart 2019

restjes kaart / leftover week 11 "vlinders"

Ik krijg de smaak te pakken om kaarten af te maken of restjes te verwerken tot kaarten. Vandaag had ik deze kaart middelste gedeelte zonder vlinders met perkamentpapier nog liggen. Ik heb al het andere erbij gemaakt. Terwijl ik dit schrijf gaan mijn gedachten uit naar de slachtoffers in Utrecht. Het komt allemaal zo dichtbij. Mijn kinderen hadden in deze tram kunnen zitten. Het maakt allemaal niet uit.... wie of wat..... Wel waarom doe je dit??? Ook op die vraag komt geen antwoord. Sterkte voor de slachtoffers.

Ik ga maar verder met waar ik mee bezig ben. De kaart overigens met plezier gemaakt. Leuk afgewerkt met de vlindertjes op perkamentpapier en als detail een keer de naaimachine gebruikt. Fijn en gezellig dat je weer komt kijken op mijn blog.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...