13 maart 2019

Zomer in aantocht

Met het maken van deze kaart veel plezier gehad. Ik had de achtergrond al een keer eerder gemaakt met de gelliplate. Nu afgemaakt met mooie stempels. Een gieter is een oude stempel weet even niet de naam  en hortensia's die volgens mij zijn van Marianne Design zijn. De vlinders zijn van Darkroom door. Heerlijk gemaskerd en met colorsoft kleurpotloden ingekleurd, helemaal Zenn. De vlinders gestempeld met archival op de achtergrond, maar ook op een stuk perkament papier. Ik krijg zin in de zomer.... met deze kaart, als ik naar buiten kijk dan is het nog lang geen zomer.
Hopelijk kan ik jullie met deze kaart weer een beetje opvrolijken. Fijne dag toegewenst. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...