28 april 2019

Artjourney challenge "Bingo" 100ste

Natuurlijk wil ik en ga ik meedoen met de Artjourney challenge en dat laat ik jullie bij deze dan ook graag zien. De maand vliegt voorbij en vandaag is de laatste dag dat je kan inzenden. Gelukkig echt net op tijd! Ik vond het echt een uitdaging en dit is wat ik er van gemaakt heb. De onderwerpen onder de letter i. nl. stencil, boekpapier, stippen, bomen en vogels en natuurlijk nog veel meer andere materialen. 
Ik ben begonnen met boekpapier op te plakken en er daarna een dun laagje Gesso overheen gesmeerd. Daarna heb ik de ruitjes stempel gepakt om deze met versamark op het papier te stempelen en hierover WOW embossingpoeder Opaque Bright White te strooien en verhit. Mijn brushos opgezocht en er twee kleuren overheen gestrooit. (Leaf en Turquoise). Laten lopen en met de kwast wat verspreidt. Daarna goed laten drogen. Met stencils en stazon wat groen en blauw gesponst. ` Met  archival de bomen en de vogels gestempeld met behulp van mijn stamping tool. Met olijfgroene Stazon het gras en nog wat andere stempels gestempeld. De pimpelmees (een van mijn favoriete) stempels gestempeld zowel op de achtergrond als op een apart vel papier. Op het aparte vel papier ingekleurd met colorsoft kleurpotloden.  Daarna toch nog wat extra boekpapier opgeplakt en hierover heen nog met een stencil en wat distress oxide. Stipjes en Stippen aangebracht. Een mooie natuurlijke kaart geworden en evt. nog ruimte voor tekst. Ik weet nu nog niet waar ik de kaart heen ga sturen. 





Via deze weg wil ik Louise en alle designleden bedanken en feliciteren met dit heugelijke feit dat er al zoveel mooie stempels zijn uitgebracht en ik hoop nog velen volgen. 100 ste challenge WOW!





1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...