29 april 2019

Restjes / Leftover 16 Filmstrip roodborstjes / Film strip Robins

Vandaag laat ik jullie weer resultaten zien met restjes en ik kan zeggen deze is gaaf geworden, al zeg ik het zelf. Ik had de achtergrondjes al heel lang liggen en dacht steeds dat ik deze heel eenvoudig op een ATCtje zou plakken klaar. Maar dit is het geworden. Het meeste is gedaan en bewerkt met embossingpoeder en wel 4 verschillende kleuren nl. zwart, brons, peper en goud. Alle stempels zijn van Darkroom door en zo kon ik ook meteen een mooie bijdrage leveren aan de #darkroomdooraprilchallenge. Bij de labels zie je o.a. wat ik aan materialen heb gebruikt en hieronder zie je ook van iedere filmstrip vogel 1. Heel gezellig dat je weer kwam kijken op mijn blog. 
Tot gauw weer met nieuwe creaties en volgende week maandag weer een nieuw resultaat met restjes. 







Dit is waar het mee begon:


Deze kaart doet mee met de Darkroomdoor april challenge op facebook. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...