8 april 2019

Restjes / leftover 14 "voorjaar kippen"

Soms heb je wat minder tijd, maar vind je hiervoor wel het meest geschikte papier wat je nog hebt liggen om toch wat te maken. Vandaag heel eenvoudig alleen de kippen, bloemen op de achtergrond gestempeld en aan een zijde washi tape geplakt. Dit maakte de kaart meteen af. 
Ik weet wel dat  ik blij ben dat ik geen alcohol inkt meer heb. Het is niets voor mij. Je moet zo goed uitkijken dat je inkt droog is voordat je verder gaat. ;) of verkeerde inkt en je veegt het er weer af. Foei. 
Maar goed dit kaartje was snel en eenvoudig, ik hoop niet dat je het er aan af ziet. Dan hoor het graag.
Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. 



Dit waren de stempels die ik heb gebruikt van Darkroom door.


en natuurlijk laat ik ook nog even zien wat het uitgangspunt was.


Dit was het voor deze week wat betreft restjes kaarten tot volgende week. ;).



1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...