4 juni 2019

De Joseph coat techniek

Er is weer een nieuwe uitdaging bij de Leuke Stempels "De Joseph Coat techniek". Na mij even te hebben ingelezen wat dit inhield ben ik aan de slag gegaan. Ik heb deze techniek al eerder toegepast en hij is inderdaad super leuk om te doen. Eerst bedank kaartjes gemaakt die had mijn dochter nodig en hierin de techniek toegepast. Een paar dagen later het nog eens toegepast. Ze zijn allemaal gemaakt met dezelfde kleuren. Ik heb er  distress oxides voor gebruikt. Het werkt prima. De kaartjes zijn wat kleiner geworden, dit heeft als reden dat ik nog zoooo veeeel restjes heb. Dat het dan weer goed van pas komt. 2 vliegen in een klap.... :). Ik heb er twee vierkanten uitgesneden en met 3d tape weer verhoogd opgeplakt dit geeft een leuk effect dit hadden jullie natuurlijk al gezien.
Ik heb gebruik gemaakt van Darkroom door stempels, distress oxides en clear embossingpoeder. Ik denk dat al deze materialen wel te verkrijgen zijn bij Leuke Stempels. 

Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met deze techniek en het is altijd leuk om te horen wat jullie van deze kaartjes vinden. Ik wens jullie weer een mooie zonnige dag toe.

Deze kaarten doen mee bij de uitdaging van
Leuke Stempels op facebook.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...