12 augustus 2019

Restjes maandag 27 "75 kaart"

We gaan weer vrolijk verder met de restjes maandag. Tijdens onze vakantie heb ik niets gepost, maar vandaag wil ik jullie nog een kaart laten zien, die ik al gemaakt voor de vakantie. Een kaart voor mijn moeder gemaakt met restjes. Een gedeelte van de restjes had ik al gebruikt bij mijn een na laatste post. klik hier om deze post te bekijken.
Wat er over bleef heb ik heb gebruikt voor deze kaart. Geheel in mijn moeders stijl vlinders en blauw. Ze was er heel blij mee en heeft een mooie plekje gekregen in de woonkamer.

Er kwam nog wel een extra stukje gelli print er aan te pas waar ik met blauw de vlinders van Darkroom door op heb gestempeld. Binnenkort weer nieuwe creaties hier te vinden. 


1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...