9 september 2019

30 Restjes "Fancy Flowers"

Deze kaart voor de restjes maandag is zo leuk geworden en zo heerlijk mijn Chocolate Baroque stempels kwamen weer eens op tafel. Deze stempel had ik zelfs nog niet eerder gebruikt. 
Maar goed het uitgangspunt was de oranje achtige kleurige cirkel eerder gemaakt met de gelliplate en deze lag te wachten om gebruikt te worden. 
Er een stempel van deze fantastische bloem er opgezet met archival inkt en ingekleurd met colorsoft kleurpotloden. Op een apart velletje (ook rest papier) de bloemen nogmaals gestempeld en ook ingekleurd met de colorsoft kleurpotloden. Deze uitgeknipt en erbij geplakt. Al zeg ik het zelf mooie kleurencombinatie. 
In een doos kwam ik nog een houtenvlinder tegen die al deze kleur rood had, erbij opgeplakt. Ook de papieren die gemat zijn waren restjes alleen een kaart karton heb ik nieuw gebruikt om de kaart mooi af te werken. Tekst heb ik nog niet gedaan, zo kan ik nog bedenken voor welk doeleind ik deze kaart ga gebruiken. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...