16 september 2019

Restjes 32 Tags "Hoera"

Deze achtergrond had ik heel lang geleden gemaakt. Het papier lag maar te kijken naar me, ik moest hier iets mee, maar wat. De achtergrond zo donker en in mijn gedachten al heel vaak weggooid. Toch maar niet...  In een andere map kwam ik de schattige uiltjes tegen hier kan ik wel iets mee. Dit gaat een leuke combinatie worden. Tijdens het maken van deze labels groeide het idee. Ik vind het een mooie kleuren combinatie zo. De uiltjes bij volle maan die al Hoera riepen voordat je zelf wakker bent en weet dat je jarig mag zijn. Zo kwam het bij mij op. Heerlijk weer wat creativiteit kwijt in deze labels en alles lag in de map voor hergebruik. 

Hoe de achtergrond ooit is ontstaan geen idee meer. De uiltjes gekocht op de beurs bij De stampingcottage ingekleurd met colorsoft kleurpotloden. De achtergrond voor de volle maan is gedaan met Distress Oxides. De tekst is volgens mij van Tinkerbell stamps. Ondanks de donkere achtergrond hele leuke en vrolijke labels geworden. 




Het uitgangspunt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...