14 oktober 2019

36 restjes / leftover "home sweet home"

Vandaag een eenvoudige kaart. Van de week was ik bezig geweest met krijtjes en toen kwam ook deze achtergrond naar voren. Het is dus niet zo dat deze achtergrond al lang in mijn restjes bak lag,;). Ik heb er uiteindelijk dit meegemaakt. 
De achtergrond is gemaakt met krijtjes en een embossingmal die ik door de big shot heb gehaald. De embossingmal in gekleurd met krijtes blauw, groen en wit nat gespoten en er een stuk stempelpapier ingelegd. Dan krijg je dit als resultaat. 
De embossingmal is van de Action. Hij snijdt er zelf het vogeltje uit en 2 kleine vlindertjes. De randjes gesponst met een blauwe kleur distress oxide. Ik heb op een apart stukje rest papier een vogelhuisje van Darkroomdoor gestempeld en uitgeknipt. Deze kreeg dan het mooie plekje op deze kaart. Zo heb je een eenvoudige kaart het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...