7 oktober 2019

35 restjes / Leftover "kleurig"

Een vrolijke kaart voor de sombere dagen in oktober. Vandaag was het gelukkig een droge dag maandag en en ik heb zelfs nog wat in de tuin gedaan. Ook deze kaart nog gemaakt.voor de restjes maandag. De achtergrond had ik eerder gemaakt met Distress oxides op fotopapier. Geeft een heel leuk effect. De stempel van Magenta had ik er een keertje opgezet en nooit meer iets meegedaan. Nu dus deze leuke kleurrijke kaart gemaakt met de vlinder van Artjourney en een tekst van de Stamping Cottage. Een klein knijpertje geplakt achter de vlinder en daar de tekst tussen gedaan. Geeft een leuk effect vind ik zelf. Ben benieuwd wat jullie van deze restjes kaart vinden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...