4 november 2019

39 restjes kaart

Van de week naar de Kreadoe geweest en daar een hele leuke stans bemachtigd van Joy. Het is wel een gepriegel maar heel leuk om te doen. Met de big shot 2 lagen blauw en wit uit de stans gehaald en deze op elkaar geplakt. Alles is overigens weer gemaakt met rest papier. Behalve de witte kaart. Hier en daar de vierkantjes weer terug geplakt en ook met een glittergelpen weer ingekleurd. In het midden twee stempels gezet van Penny Black een schattig klein muisje. Ik hou niet van cute maar deze vind ik wel leuk. Het woord gefeliciteerd gestempeld met archival cobalt blauw en deze weer uit gestanst met de big shot.  De stans en de stempels zijn van Carlijn Designs. Ook weer extra uit licht blauw en donkerblauw papier en deze iets verschoven van elkaar opgeplakt. Vandaag een geduldig kaartje waar ik zelf wel blij mee ben hoe het is geworden.


2 opmerkingen:

  1. Dat gepriegel, daar kan ik me iets bij voorstellen :)
    Maar het werd een prachtig frame voor het leuke muisje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...