11 november 2019

40 restjes maandag "stroken"

Bij het snijden van kaarten houd ik vaak stroken over. Deze heb ik bewaard en op een witte achtergrond geplakt, gewoon met lijm. Vandaag heb ik er meerdere kaarten meegemaakt. Ze zijn vrolijk en leuk om weer naar een verjaardag te sturen of voor een andere felicitatie. De teksten komen van een sheet van Carlijndesigns ook de snijmallen voor de tekst en de grote met kleine steekjes (zo lijkt het) zijn van haar. De vlinder is van Darkroomdoor. De bloemen kwamen uit mijn voorraad. De ruitjes die ik op de achtergrond van stroken heb gestempeld is van Studio Light.  Geeft een leuk effect. 
Het idee van de stroken heb ik eerder gezien bij Godelieve. Zij maakt zoveel leuke creaties. Neem gerust eens een kijkje op haar blog. Zij geeft mij zo vaak inspiratie. Dank je wel Godelieve. Dit is het voor vandaag. Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog.




Het uitgangspunt




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...