10 december 2019

Lucifers in een kerstdoosje

Haha de titel begint al goed. Lucifers in een doosje. Meestal zitten de lucifers in een doosje hoor ik jullie zeggen. Toch is dit doosje bijzonder. Het is meer een soort kaartje met een kerstgroet maar met een klein beetje extra. De lucifers kun je mooi gebruiken om je te warmen met een kaarsje voor kerst. 
De stempels die ik voor dit doosje heb gebruikt zijn van Artjourney. Het is veel al design papier wat ik gebruikt.  Op eentje na. Daar heb ik met de achterkant van een potlood de gum mee gestempeld met groen en distress oxide. De doosjes heb ik gemaakt voor mijn workshop groepje. Het idee had ik gezien bij Noor en Zo zij hebben het in een vorm van een kaart je gemaakt en ik heb eigenlijk het kaartje op een doosje geplakt. 
Leuk dat je weer kwam kijken. Tot gauw.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...